Csizmában²

Épp a Boots[1]-ba tartok, vagyis csak útba ejtem munkába menet...csodás rálátással a St. Paul's-ra, igen kis csinos drogéria. Ezen a ponton hadd adjak egy tippet!
Ha London, akkor Tate Modern[2], 6. emeleti kávézó (több is van, úgyhogy jól jegyezd!), forrócsoki rendel; dőlj hátra és gyönyörködj a panorámában, amely tekinteted majd a Millenium-hídon keresztül egyenesen a St. Paul's katedrálisig vezeti. Építési rendelet szabályozza, hogy milyen magasan lehet a templom köré építeni, ezért is maradt meg érintetlen környezetében, az esti fényárban úszva méginkább tiszteletet parancsoló épületegyüttes. Akkor kanyarodjunk is vissza a brit dm-hez!
.St. Paul's a Boots bejáratából..
Emlékszem, mikor először kérdezték tőlem, hogy ismerem-e a Boots-ot, illetve hogy tudom-e hol van, azt leszámítva, hogy azonnal rávágtam: - A SZEKRÉNYEMBEN, csendben válaszoltam: - Ö-ö nem, nem ismerem. Azóta viszont már igen, ott vásárolom smink készletem egyetlen darabját, a 24 órán tartó minden álló vörös rúzsomat. Időközben arra is rájöttem, hogy ők maguk azonban nem igazán ismerik azt. Mármint a téli hidegben viseletes, vastagon bélelt hosszú szárú lábbelit biztosan nem.
Nem is olyan ritkán ugyanis szembejön a nagy hidegben egy-egy flip-flop[3] a legmelegebb szőrös-bundás nagykabáttal párosítva. Ezt már bőven lett volna időm kielemezni, próbáltam is, mindeddig sikertelenül. Nagy rejtély ugyanis a gondolatmenet hátterében meghúzódó azon logika, mely szerint a téli kabát kell bizony, de csakis a karibi nyár hangulatát idéző papucskába bújva. Még jó, hogy a brit főváros nyitott és befogadó, bármiről is legyen szó!
Also[4], bár a Boots elnevezés csak az apa és fia családnevének többes számba tétele - semmi trükkös story ezúttal -, mégis olykor vicces szituációkat alakít. Mint ahogy az legutóbb is történt, egy megbeszélt találkozó előtti telefonhívás alkalmával a "Where are you?"[5] kérdésre "I'm in Boots"[6] válaszommal 2 in 1 pontosan meghatároztam, hogy hol és miben vagyok. Még ha ez utóbbit igazán senki nem is kérdezte...
.Kilátás a St. Paul's-ra a Tate Modern épületéből..


[1] Jelentése csizma/egyben egy brit drogéria márkaneve is
[2] London neves, Modern Művészetek Galériája
[3] újjbedugós papucs
[4] Valamint,
[5] Merre vagy?
[6] Csizmában/A drogériában

Megjegyzések