Happy bloody Wednesday!

Happy bloody Wednesday![1] - jön az üzi szerda esténként.
Már csak dereng, mivel is indokolta Kieran, hogy szerda az egyik legjobb nap a héten. Talán mert szerdával félidőnél járunk a hétvége fele és onnantól már felgyorsulnak a napok? Vagy mert ettől a naptól kezdve bármikor mondhatod: Azt majd hétfőn megoldjuk!?” Sokkal inkább, mert ő személy szerint minden szerda este rendel egy pizzát?! De vajon azért rendeli, mert az a szerda (és minden szerda) tényleg egy király nap volt, vagy az elmélet olyannyira ingatag, hogy a pizza nélkül teljesen meg is borulna? És akkor miért rendel minden pénteken is egy pizzát? Szóval én azért annyira nem vagyok meggyőzve...minden esetre a hétfőnél a szerda csak jobb nap lehet.
Hogy ebbe a történetbe miért is kezdtem bele? Valószínűleg nem lesz se közepe, se vége, és ma még csak nem is szerda, hanem csütörtök van. De szerettem volna pár sort írni my dear friend, Kieran-ről.
Ő az a jó barát, aki minden egyes alkalommal Hello Miss Hungary”-vel üdvözöl, majd hozzáteszi: Are you hungry?[2] És mikor - az esetek többségében - azt válaszolom Yes, I’m hungry![3], ő kivétel nélkül így felel: Nice to meet you, I’m Kieran.[4]
Igen, jól látjátok...ő az az őrült fajta...az a barát, akiből legalább egyre mindenkinek szüksége van!
.pizza Wednesdays..
Hetekkel mindezek papírra vetését követően összefutottam Kieran-nal. Ettünk egy pizzát. Mi mást? Vasárnap! Kicsit körbejártam ezt a szerda a legjobb nap a héten dolgot. A magyarázat egészen logikus, amennyiben úgy vesszük, hogy a szerda a legproduktívabb nap a héten. A hétfő teljes káosz, el vagyunk havazva e-mailekkel, a hétvége után még mindenki kicsit fejvesztett. Kedden elkezdenek a helyükre állni a dolgok. Kitisztul a levelezés, az ember végre fókuszálni kezd arra, ami fontos, amit a héten mindenképpen le kell tudni. Szerda az, amikor a tettek mezejére lépünk és megoldjuk amit lehet. Aztán csütörtöktől megint mindenki eszeveszett, hiszen...downhill to the weekend.[5]
Mindezek fejtegetése közben, két további gondolat még folyamatosan a fejemben motoszkált:
1) Abban egészen biztos vagyok, hogy doktornő barátnőm, Zsó még egy pénteken nem mondta: Azt a 40 fokos lázat majd hétfőn kezeljük”.
2) 1 hatékony nap per hét à 52 hatékony nap per év?  Talán Kieran sem pont az év dolgozója címre hajt. Na de mit gondoltok, vajon tényleg e körforgás vesztesei vagyunk?


[1] Boldog istenverte szerdát!
[2] „Éhes vagy?”
[3] „Igen, éhes vagyok.”
[4] „Örvendek hogy megismerhetlek, én Kieran vagyok.”
[5] ...rohamosan közeledik a hétvége.

Megjegyzések